Biuro Obsługi Mieszkańców
tel. 22 370 26 86 lub 22 370 26 85
e-mail: biuro@smprzymetrze.pl
Biuro podawcze (lokal U-128 na I piętrze w „Galerii Ursynów”, tzw. BOM) czynne jest dla bezpośredniej obsługi interesantów, którzy nie mogą spraw załatwić telefonicznie, mailowo i za pośrednictwem poczty tradycyjnej, według poniższego harmonogramu:
Godziny pracy Spółdzielni:
Poniedziałek | 8:00 - 18:00 |
Wtorek | 8:00 - 16:00 |
Środa | 8:00 - 16:00 |
Czwartek | 8:00 - 16:00 |
Piątek | 8:00 - 14:00 |
W celu załatwienia spraw w trybie zdalnym dostępne są również skrzynki wrzutowe wywieszone w „Galerii Ursynów” (przed BOM-em i przy pomieszczeniu ochrony) oraz pozostałe udostępnione środki komunikacji ze Spółdzielnią.
W celu załatwienia spraw uprzejmie prosimy o kontakt za pośrednictwem:
1. Telefonów pod numerem: 22 648 74 73
2. Poczty elektronicznej: biuro@smprzymetrze.pl
3. Skrzynek wrzutowych wywieszonych w "Galerii Ursynów" na I piętrze przed lokalem Spółdzielni (lokal U-128) oraz przy pomieszczeniu ochrony (przy wejściu od strony ul. Raabego)
4. Poczty Polskiej
5. Aplikacji iMieszkaniec.pl
W związku z koniecznością przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych informujemy, że dane dotyczące zobowiązań wobec Spółdzielni, nie będą udzielane drogą telefoniczną.