Biuro Obsługi Mieszkańców

 

tel. 22 370 26 86 lub 22 370 26 85

e-mail: biuro@smprzymetrze.pl


Biuro podawcze (lokal U-128 na I piętrze w „Galerii Ursynów”, tzw. BOM) czynne jest dla bezpośredniej obsługi interesantów, którzy nie mogą spraw załatwić telefonicznie, mailowo i za pośrednictwem poczty tradycyjnej, według poniższego harmonogramu:

Godziny pracy Spółdzielni:

Poniedziałek8:00 - 18:00
Wtorek8:00 - 16:00
Środa8:00 - 16:00
Czwartek8:00 - 16:00
Piątek8:00 - 14:00

W celu załatwienia spraw w trybie zdalnym dostępne są również skrzynki wrzutowe wywieszone w „Galerii Ursynów” (przed BOM-em i przy pomieszczeniu ochrony) oraz pozostałe udostępnione środki komunikacji ze Spółdzielnią.

W celu załatwienia spraw uprzejmie prosimy o kontakt za pośrednictwem:

1. Telefonów pod numerem: 22 648 74 73

2. Poczty elektronicznej: biuro@smprzymetrze.pl

3. Skrzynek wrzutowych wywieszonych w "Galerii Ursynów" na I piętrze przed lokalem Spółdzielni (lokal U-128) oraz przy pomieszczeniu ochrony (przy wejściu od strony ul. Raabego)

4. Poczty Polskiej

5. Aplikacji iMieszkaniec.pl

W związku z koniecznością przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych informujemy, że dane dotyczące zobowiązań wobec Spółdzielni, nie będą udzielane drogą telefoniczną.